شرکت تحقیق و توسعه سرمایه ایرانیان خلیج فارس ( شتسا ) در نظر دارد به جهت آشنایی جوانان و علاقمندان به حوزه های استارت آپی ، تعدادی از طرح ها و ایده هایی که طی دوره های مختلف توسط کارشناسان این شرکت بررسی شده اند و قابلیت پیاده سازی دارند را منتشر نماید. این اطلاعات بصورت مشاوره تلفنی یا در قالب یک عدد طرح اقتصادی ( بیزنس پلن ) یک صفحه ای در اختیار علاقمندان قرارخواهد گرفت . پس از پرداخت هزینه مشاوره مرتبط با طرح ، همکاران ما ظرف ۴۸ ساعت کاری برای مشاوره تلفنی با شما تماس گرفته و یا طرح اقتصادی مد نظر را به آدرس ایمیل شما ارسال می کنند.
قابل توجه علاقمندان محترم، کلیه طرح های ارائه شده تا تاریخ ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ امکان سنجی شده است و نمونه اجرایی آن مشاهده نشده است.
مشاوره استارت آپ حوزه سمساری آنلاین
به نقل از اقتصاد نیوز” به طور کلی سمساری جایی برای معامله کالاهای دست دوم است و در آن ما میتوانیم لوازمی را که دیگر به آنها نیاز نداریم را بفروش برسانیم و یا اگر قصد خرید کالای دست دومی را داریم از آنجا تهییه کنیم. این روزها با پیشرفت تکنولوژی، بسیاری از کسب و […]
مشاوره استارت آپ حوزه کاریابی و استخدام
کاریابی به واسطه هایی گفته میشود که خدمات شغل یابی و استخدام را به کارجویان و کارفرمایان ارائه میکنند. تا چند سال پیش، شغل یابی متعلق به دفاتر و مؤسسات کاریابی حضوری و سنتی بود و ولی با گسترش دسترسی به اینترنت و دیجیتالی شدن صنایع و کسبوکارها، این مؤسسات هم به سمت آنلاین شدن […]
مشاوره استارت آپ حوزه مالکیت مجازی
متاورس مقوله جدیدی میباشد که در فضای مجازی ایجاد شده و با استقبال گستردهای مواجه شده است. متاورس به معنای ما بعد دنیا میباشد. در متاورس شما هر آنچه میخواهید را میتوانید خرید و فروش کنید اما استفاده و کاربرد آن فقط در فضای مجازی است؛ به تعبیر دیگر در یک فضای مجازی بهصورت واقعی […]
مشاوره استارت آپ حوزه سرمایه گذاری
تعریف سرمایه گذار” سرمایهگذار (به انگلیسی: investor ) به شخصی گفته میشود، که دارایی خود را با هدف بازگشت اقتصادی سرمایهگذاری میکند. سرمایهگذاران اغلب در حوزههایی مانند: سهام سرمایه، اوراق قرضه، اوراق بهادار، املاک و مستغلات، ارز و کالاهای اقتصادی، سرمایهگذاری میکنند”. شناخت محیط اجتماعی، ترس ها و نگرانی های افراد از سرمایه گذاری و توقع آن […]
مشاوره کسب و کار حوزه تاکسی اینترنتی
تاکسی اینترنتی راهکاری امن و مطمئن است که به مسافران این امکان را میدهد که از طریق تلفن همراه هوشمند خود در سریعترین زمان ممکن رانندگان خوب و قابل اطمینان که در نزدیکی آنها قرار دارد را شناسایی کنند و با کمترین هزینه به مقصد خود بروند. قطعا این سرویس یکی از پربازده ترین حوزه های […]
مشاوره استارت آپ حوزه خدمات اجتماعی(۱)
کرونا بعنوان یک بیماری مهلک و خطرناک در سراسر جهان جان هزاران انسان را گرفت و میلیون ها انسان دیگر را در معرض تهدیدات جدی قرار داد ، ولی بعنوان یک تهدید ، فرصت های بی نظیر و تکرار نشدنی هم ایجاد کرد که اشخاص به فراخور تخصص و توانایی از فرصت های پیش آمده […]
مشاوره استارت آپ حوزه املاک و مستغلات
حوزه املاک و مستغلات در بین سایر حوزه های کسب و کاری استارت آپی دارای جذابیت بیشتری است و به دلیل تقاضای زیاد در عرضه و تقاضا خصوصا در کلان شهر ها، حائز اهمیت ویژه ای است . حمایت های متعدد دستگاه های مرتبط منجمله شهر داری ها از خدمات قابل ارائه در این حوزه […]
مشاوره استارت آپ حوزه خدمات اجتماعی(۲)
ترس از فضای بسته به گفته دکتر دارابی “به طور کلی برخی مشکلات در افراد باعث به وجود آمدن فوبیا و ترس شدید از مسائل و شرایط مختلف می شود. در واقع این ترس شدید یک اختلال اضطرابی در افراد شناخته می شود و برای درمان، کنترل و رفع این مشکل باید به یک روانپزشک […]
مشاوره استارت آپ حوزه لوازم دست دوم
یکی از کسب و کار های پر رونق در جهان، سمساری های آنلاین هستند که مردم می توانند به راحتی به آن ها مراجعه کرده و کالای موردنیاز خود را مشاهده ، بررسی و نهایتا خریداری کنند. نمونه ی ایرانی آن هم، دیوار است. اگر به فروشگاه های مخصوص فروش کالای دست دوم سر زده […]
مشاوره استارت آپ حوزه املاک(۲)
ارائه خدمات به مشتریان بالقوه در هر حوزه از کسب و کار های موجود بسیار دل نشین و شیرین خواهد بود چراکه در مسیری حرکت خواهید کرد که مشتری آن موجود بوده و خدمات دهندگان اصلی آن هم فعال می باشند. یکی از این حوزه های مطلوب حوزه املاک است که روزانه در سراسر ایران […]
مشاوره استارت آپ حوزه سوپر مارکت
در virgool.io می خوانیم ” با این که بسیاری سوپر مارکت اینترنتی تخصصی جهت ارایه کالاهای مصرفی خانوادهها ایجاد شدهاند، ولی به عنوان یک فرد که در عرصه کسب و کار اینترنتی فعالیت میکنم، هیچ مزیت خاصی در این سوپر مارکت های اینترنتی ایجاد شده، نسبت به فروش تلفنی این کالاهای مصرفی نمیبینم. بیشتر این […]
مشاوره استارت آپ حوزه تبلیغات و اطلاع رسانی
یکی از روش های کاربردی و تاثیر گذار در تبلیغات سایت ها ، استفاده از خدمات گوگل در زمان جستجوی کلمات کلیدی است ، بطوریکه پس از درخواست کاربر در جستجوی یک واژه ، گوگل ابتدا نتیجه جستجوی خود را بر اساس کسانی که هزینه تبلیغات پرداخت نموده اند مرتب می کند و سپس سایر […]