مشاوره و فروش استارت آپ

شرکت تحقیق و توسعه سرمایه ایرانیان خلیج فارس ( شتسا ) در نظر دارد به جهت آشنایی جوانان و علاقمندان به حوزه های استارت آپی ، تعدادی از طرح ها و ایده هایی که طی دوره های مختلف توسط کارشناسان این شرکت بررسی شده اند و قابلیت پیاده سازی دارند را منتشر نماید. این اطلاعات بصورت مشاوره تلفنی یا در قالب یک عدد طرح اقتصادی ( بیزنس پلن ) یک صفحه ای در اختیار علاقمندان قرارخواهد گرفت . پس از پرداخت هزینه مشاوره مرتبط با طرح ، همکاران ما ظرف ۴۸ ساعت کاری برای مشاوره تلفنی با شما تماس گرفته و یا طرح اقتصادی مد نظر را به آدرس ایمیل شما ارسال می کنند.

قابل توجه علاقمندان محترم، کلیه طرح های ارائه شده تا تاریخ ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ امکان سنجی شده است و نمونه اجرایی آن مشاهده نشده است.

مشاوره استارت آپ حوزه خدمات اجتماعی(۲)

ترس از فضای بسته به گفته دکتر دارابی “به طور کلی برخی مشکلات در افراد باعث به وجود آمدن فوبیا و ترس شدید از مسائل و شرایط مختلف می شود. در واقع این ترس شدید یک اختلال اضطرابی در افراد شناخته می شود و برای درمان، کنترل و رفع این مشکل باید به یک روانپزشک […]

مشاوره استارت آپ حوزه سوپر مارکت

در virgool.io می خوانیم ” با این که بسیاری سوپر مارکت اینترنتی تخصصی جهت ارایه کالاهای مصرفی خانواده‌ها ایجاد شده‌اند، ولی به عنوان یک فرد که در عرصه کسب و کار اینترنتی فعالیت می‌کنم، هیچ مزیت خاصی در این سوپر مارکت های اینترنتی ایجاد شده، نسبت به فروش تلفنی این کالاهای مصرفی نمی‌بینم. بیشتر این […]

مشاوره استارت آپ حوزه سمساری آنلاین

به نقل از اقتصاد نیوز” به طور کلی سمساری جایی برای معامله کالاهای دست دوم است و در آن ما میتوانیم لوازمی را که دیگر به آنها نیاز نداریم را بفروش برسانیم و یا اگر قصد خرید کالای دست دومی را داریم از آنجا تهییه کنیم. این روزها با پیشرفت تکنولوژی، بسیاری از کسب و […]

مشاوره استارت آپ حوزه مالکیت مجازی

متاورس مقوله جدیدی می‌باشد که در فضای مجازی ایجاد شده و با استقبال گسترده‌ای مواجه شده است. متاورس به معنای ما بعد دنیا می‌باشد. در متاورس شما هر آنچه می‌خواهید را می‌توانید خرید و فروش کنید اما استفاده و کاربرد آن فقط در فضای مجازی است؛ به تعبیر دیگر در یک فضای مجازی به‌صورت واقعی […]

مشاوره استارت آپ حوزه املاک و مستغلات

حوزه املاک و مستغلات در بین سایر حوزه های کسب و کاری استارت آپی دارای جذابیت بیشتری است و به دلیل تقاضای زیاد در عرضه و تقاضا خصوصا در کلان شهر ها، حائز اهمیت ویژه ای است . حمایت های متعدد دستگاه های مرتبط منجمله شهر داری ها از خدمات قابل ارائه در این حوزه […]

مشاوره استارت آپ حوزه خدمات اجتماعی(۱)

کرونا بعنوان یک بیماری مهلک و خطرناک در سراسر جهان جان هزاران انسان را گرفت و میلیون ها انسان دیگر را در معرض تهدیدات جدی قرار داد ، ولی بعنوان یک تهدید ، فرصت های بی نظیر و تکرار نشدنی هم ایجاد کرد که اشخاص به فراخور تخصص و توانایی از فرصت های پیش آمده […]

مشاوره استارت آپ حوزه سرمایه گذاری

تعریف سرمایه گذار” سرمایه‌گذار (به انگلیسی: investor ) به شخصی گفته می‌شود، که دارایی خود را با هدف بازگشت اقتصادی سرمایه‌گذاری می‌کند. سرمایه‌گذاران اغلب در حوزه‌هایی مانند: سهام سرمایه، اوراق قرضه، اوراق بهادار، املاک و مستغلات، ارز و کالاهای اقتصادی، سرمایه‌گذاری می‌کنند”. شناخت محیط اجتماعی، ترس ها و نگرانی های افراد از سرمایه گذاری و توقع آن […]

مشاوره کسب و کار حوزه تاکسی اینترنتی

تاکسی اینترنتی راهکاری امن و مطمئن است که به مسافران این امکان را می‌دهد که از طریق تلفن همراه هوشمند خود در سریع‌ترین زمان ممکن رانندگان خوب و قابل اطمینان که در نزدیکی آن‌ها قرار دارد را شناسایی کنند و با کمترین هزینه به مقصد خود بروند. قطعا این سرویس یکی از پربازده ترین حوزه های […]

مشاوره استارت آپ حوزه املاک(۲)

ارائه خدمات به مشتریان بالقوه در هر حوزه از کسب و کار های موجود بسیار دل نشین و شیرین خواهد بود چراکه در مسیری حرکت خواهید کرد که مشتری آن موجود بوده و خدمات دهندگان اصلی آن هم فعال می باشند. یکی از این حوزه های مطلوب حوزه املاک است که روزانه در سراسر ایران […]

مشاوره استارت آپ حوزه کاریابی و استخدام

کاریابی به واسطه هایی گفته می‌شود که خدمات شغل یابی و استخدام را به کارجویان و کارفرمایان ارائه می‌کنند. تا چند سال پیش، شغل یابی متعلق به دفاتر و مؤسسات کاریابی حضوری و سنتی بود و ولی با گسترش دسترسی به اینترنت و دیجیتالی شدن صنایع و کسب‌وکارها، این مؤسسات هم به سمت آنلاین شدن […]

مشاوره استارت آپ حوزه تبلیغات و اطلاع رسانی

یکی از روش های کاربردی و تاثیر گذار در تبلیغات سایت ها ، استفاده از خدمات گوگل در زمان جستجوی کلمات کلیدی است ، بطوریکه پس از درخواست کاربر در جستجوی یک واژه ، گوگل ابتدا نتیجه جستجوی خود را بر اساس کسانی که هزینه تبلیغات پرداخت نموده اند مرتب می کند و سپس سایر […]

مشاوره استارت آپ حوزه لوازم دست دوم

یکی از کسب و کار های پر رونق در جهان، سمساری های آنلاین هستند که مردم می توانند به راحتی به آن ها مراجعه کرده و کالای موردنیاز خود را مشاهده ، بررسی و نهایتا خریداری کنند. نمونه ی ایرانی آن هم، دیوار است. اگر به فروشگاه های مخصوص فروش کالای دست دوم سر زده […]