خدمات

این شرکت آمادگی خود را در خصوص مشاوره ، طراحی و تولید محصولات و خدمات حوزه فناوری مالی ( Fin Tech ) اعلام می نماید از اینرو جهت آشنایی بیشتر با توانمندیهای این شرکت ، به تجربیات گذشته محصولات و خدمات ارائه شده اشاره خواهیم کرد :

كيوسك بانك
افزايش بهره وري از تجهيزات مخابراتي و ارتباطي كشور همچون كيوسك هاي تلفن همگاني و ادغام خدمات پولي برروي اين بستر منجر به طراحي پروژه فوق با همكاري شركت مخابرات تهران در فاز اول و شركت مخابرات ايران در فاز آخر شده بود تا با استفاده از اين ابزار همگاني علاوه بر ارائه خدمات پولي CashLess خدمات ديگري همچون حذف كارت تلفن و امكان پيش پرداخت نمودن هزينه هاي تلفن ثابت را ارائه نمود .

سام
سامانه املاك و مستغلات كشور بعنوان نخستين ابزار بازار مالي با رويكرد خدمات مشابه ( Rits ( Real State Investment Trust در چهارچوب شركت هاي سرمايه گذاري املاك و مستغلات اقدام به ارائه خدمات سرمايه ايي برروي املاك و مستغلات كشور خواهد نمود كه بعنوان يك نياز در بازار املاك و مستغلات مذاكرات اولیه آن با سازمان بورس و اوراق بهادار كشور در سال ۱۳۹۳ شکل گرفت .

هايپركارت
با هدف تجميع كليه كارت هاي بانكي در قالب يك كارت واحد مغناطیسی كه توسط كليه بانك ها و موسسات مالي و اعتباري مجاز قابل ارائه مي باشد . اين پروژه به مدت ۳ سال در نظام بانکی کشور پیگیری گردید .

سپاست
سرويس پرداخت الكترونيكي سفارشات تلفني يا Delivery Peyment بعنوان يك نياز در پرداخت هاي تلفني كشور بعنوان زير ساخت كلي Factor Peyment در حال طراحي بود كه با توجه به اهميت اين سرويس در تاب آوري نظام پرداخت هاي الكترونيكي كشور بعلت فارغ بودن پرداخت از ارتباطات اينترنتي ، تحت حمايت سازمان پدافند كشور قرار گرفت .