پروژه های جاری

همکاری شتسا با گروه جهادی کوثر ولایت در طرح انفاق چادر مشکی

در این طرح سعی خواهد شد که هیچ بانوی محترم ایرانی نباشد که به دلیل شرایط اقتصادی از تهیه چادر مشکی منصرف گردد لذا کلیه بانوانی که توانایی مالی برای خرید چادر مشکی را ندارد می توانند با ثبت نام و تکمیل فرم های مربوطه ، نسبت به ثبت درخواست و شرکت در قرعه کشی دریافت چادر مشکی اقدام کنند.


سرویس اینفــوچک :

وب سایت اینفوچک که به هدف کاهش جرائم در فضای دیجیتال و تشخیص هویت افراد قبل از انجام معاملات غیر حضوری طراحی گردیده بود ، پس از اخذ نماد اعتماد الکترونیک ، جهت استفاده عموم ، از اینـجــــــا در دسترس همگان قرار گرفت.


سرویس چک آپ مالی :

سامانه ایران اعتبار بعنوان نخستین درگاه اینترنتی پایش اطلاعات مالی و بانکی ( چک آپ مالی ) کشور در مرداد ماه ۱۳۹۶ راه اندازی و در اردیبهشت ماه ۱۳۹۸ آماده بهره برداری گردید .

در این سامانه شخص متقاضی ، ضمن پذیرش کلیه قوانین و مقررات نسبت به چکاپ مالی خود یا سایرین در سامانه اقدام می نماید و در صورت تکمیل بودن موارد مورد نیاز بصورت آنلاین ، گزارش موارد مورد نظر خود را از مراجع ذیصلاح دریافت می نماید .


گیمیفیکیشن بانک رفاه :
نخستین اپلیکیشن موبایلی ارائه دهنده خدمات بانکداری الکترونیکی بر مبنای بازی و گیم که ذوق و اشتیاق انجام یک بازی سه بعدی را با خدمات بانکی تلفیق نموده تا کاربران علاوه بر لذت بردن از انجام یک بازی مفرح به سبک شبیه سازی ، نسبت به انجام فعالیت های بانکی خود از طریق این نرم افزار ترعیب شده و از این طریق اقدام کنند .
بازي كاري يا بازي نمايي از خواص منحصر بفرد اپليكيشن گیمیفیکیشن اين شركت مي باشد كه با همكاري بانك رفاه طراحي و ساخته شده است تا علاوه بر محيطي متفاوت در ارائه خدمات بانكي ، صنعت تبليغات و صنعت بازي بدعت جديدي را عرضه نمايد.


 شبکه اجتماعی Doian
اپلیکیشن دویان یک شبکه اجتماعی است که مبتنی بر فرهنگ عمومی و دستورات شرعی امکان دادن/ گرفتن وام به / از دیگران را به شکل ناشناس امکان پذیر می نماید . بعنوان وام گیرنده در این شبکه هر شخص به میزان توانایی خود درخواست وام کوتاه مدت می نماید که در ازای کارمزدی که به شبکه پرداخت می کند از آن استفاده خواهد نمود و بعنوان وام دهنده با ۱۰۰% تضمین وجوه خود را در شبکه وام بدهید و از شبکه کارمزد ماهیانه دریافت نمایید .
توضیحات بیشتر بهمراه امکان دانلود اپلیکیشن در Doian


  اپ استور WhosApp
نخستین فضای عرضه اپلیکیشن های گوناگون بر مبنای ایجاد درآمد برای دانلودکنندگان . این اپ استور به شکل ویژه ای متفاوت با سایر محصولات و خدمات کنونی بوده و با تمرکز بر نیاز دانلودر و با بهره گیری از خدمات عمومی حمل و نقل طراحی و پیاده سازی می شود .
دانلود از whosApp


 اپلیکیشن Whoscar
اپلیکیشن حوزه حمل و نقل و ترافیک با هدف شناسایی فرصت های موجود در حل مشکلات روزمره ترافیک کلان شهر ها. از مهمترین موارد تمایز در هــووزکار تمرکز به درآمدزایی حاصل از حل مشکلات برای رانندگان محترم می باشد .
دانلود نسخه آزمایشی Whoscar